Здравейте колеги, проблема е следния : върти, но не иска да пали и така горе долу 10-15 пъти....без никакъв резултат....и в един момент както върти изпуква много яко...и от следващия опит пали отраз....вече два пъти ми направи така....до момента на пукането никакъв резултат...след като изпука...веднага пали, първият път случая беше следния...сутринта я запалих(без никакъв проблем) покарах малко и я оставих след това вечерта отивам и.....неще, втория път не бях я карал един ден и направи пак същото...това в разтояние на 1 месец. Моля някой да ми даде съвет какво да направя.Благодаря предварително!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем палене 155 Q4
Collapse
X
-
Имам случка такава с моята, и проблема беше с реле, което спираше бензина и тоците, и работеше когато си поиска
Явно си проверил и за момента не е това при тебLast edited by VFTI; d.m.y г., 13:44.Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over(((((
ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
by RUBIG service
-
Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщениеТок има ли до свещите?
Бензин стига ли до дюзите?
тук трябва някой с познания по турбо двигателите да каже какво да се проверява!
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
виж налягането на горивото по време на въртенето дали има
ако няма виш 12 волта на помпата
ако няма виш датчика на коляновия вал
много вероятно да се ебава и за това да не пали щото не може да брой зъбкитеVolvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Comment
-
дам и аз мисля като повера
мойта и тя е с такъв мотор и електтроника
и така не искаше да пали ама щото се давеше
от бензин и испукваше от аспуха нямаше го вакума на мапа...
друго свещите като смених пали доста по добре
и трето виж си тоя датчик колянов вал да не се ебеalfa 164 t.s ex
tipo 2,0 16v turbo ex
opel astra amnesia ex
megane 2 ex
alfa 159 jtd ех
audi A6/S TQ 330+
audi a4 b5 1,8 TQ 500++
alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design
Comment
-
Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщениевиж налягането на горивото по време на въртенето дали има
ако няма виш 12 волта на помпата
ако няма виш датчика на коляновия вал
много вероятно да се ебава и за това да не пали щото не може да брой зъбките
Първоначално публикувано от 1912 Покажи съобщениедам и аз мисля като повера
мойта и тя е с такъв мотор и електтроника
и така не искаше да пали ама щото се давеше
от бензин и испукваше от аспуха нямаше го вакума на мапа...
друго свещите като смених пали доста по добре
и трето виж си тоя датчик колянов вал да не се ебе
ти само свещите ли смени и се оправи или и друго си правил?
---------- Post added at 12:40 ---------- Previous post was at 12:34 ----------
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениетези неща вероятно са ок! проблема може да е подобен на моя - порцията бензин при палене - или повече или по-малко... моята без да е с турбина, при палене не пали на стартер или много трудно. Подам ли газ с педала леко и запалва. Обаче при теб има и турбина... порцията обикновенно зависи от темп. датчик и дебитомер мисля...
тук трябва някой с познания по турбо двигателите да каже какво да се проверява!Last edited by Petrakis; d.m.y г., 13:42.Alfa Romeo 33 1.7 Boxer i.e. '94г. 107HP - бившата
Alfa Romeo 155 Q4 - Една от сбъднатите ми мечти
sigpic
Comment
-
при мен проблема за сместа беше вакума на мапа
провери си вакумчетата
виж си и темп датчик на мотора и на смук колектор
иначе като оправих вакума на мапа работата заспа
и свещите като смених,,,alfa 164 t.s ex
tipo 2,0 16v turbo ex
opel astra amnesia ex
megane 2 ex
alfa 159 jtd ех
audi A6/S TQ 330+
audi a4 b5 1,8 TQ 500++
alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design
Comment
-
Вакумите ги гледах и не видях нищо нередно, темп. датчик на мотора също е ок...ако отида на диагностика ще си каже ли къде я боли или трябва да направи пак тоя номер и тогава да се провери, а не като си е наред...Alfa Romeo 33 1.7 Boxer i.e. '94г. 107HP - бившата
Alfa Romeo 155 Q4 - Една от сбъднатите ми мечти
sigpic
Comment
-
така се отплащат кочините и аз мойта я пукнах от каране
и я оставих 2 дни да си почине и почна мурафетите
мини и една диагностика то ще си покаже ква е работатаalfa 164 t.s ex
tipo 2,0 16v turbo ex
opel astra amnesia ex
megane 2 ex
alfa 159 jtd ех
audi A6/S TQ 330+
audi a4 b5 1,8 TQ 500++
alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design
Comment
-
На диагностика най-добре, а пък ако си покаже там магариите ще е супер! Обаче знаейки им номерата на мръсниците ....може на диагн. да не направи никакъв номер - примера е при мен с бенз. помпа. Като започнах с човек да я мериме и да гледаме направи 10 от 10 безпроблемни паления.... Не се отчайвай колега - накрая ще е някоя тъпотия, но това си им е чара на италянките понякога....
Comment
-
Ще отида на диагностика, пък дано да се разбере от къде е...само че ще е другата седмица, защото заминавам за няколко дни извън България...и като се върна това ще ми е първата работа...чао за сега от менAlfa Romeo 33 1.7 Boxer i.e. '94г. 107HP - бившата
Alfa Romeo 155 Q4 - Една от сбъднатите ми мечти
sigpic
Comment
-
ако колата е работеща и я закараш нищо нямя да ти кажат
въпроса е на момента да разбереш какво е като го направи този номер
според мене нищо нямя да ти кажат така в момента но ти си знаеш
ако е помпа записана грещка няма
ако е датчика на коляновия са малко на кантар нещатаVolvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Comment
-
Аз имам подобен проблем с моята - трудно (ама много трудно) пали, в началото работи като трактор и прекъсва, а като се успокои - не може да се форсира. Глъхне яко и се опитва даже да загасне. Преди седмица сменихме бензиновата помпа, но колата пак работеше зле. Смених и бензиновия филтър (беше отчайващо запушен), но пак подобрение няма. Мисля си за запушени дюзи, или прецакани датчици някакви ... Тука в Пловдив повечето ми познати майстори бягат от отговорност и са все много заети, и вече започвам да се ядосвам.
Сервото ми е за смяна със сигурност, защото мяучи като настъпено коте.
За кабелите и свещите мисля че са наред, защото на газ колата се форсира и върви много добре - друг е въпроса, че заради проблем със сервото оборотите на празен ход играят нон-стоп. И се замислям - възможно ли е всичките тия проблеми да имат връзка и с проблемния вакуум на сервото, или са няколкостотин неща накуп ?!?
Най-големият ми проблем обаче е, че не мога да намеря майстор.
Молбата ми е, ако знаете майстор, който би се занимавал с алфа в Пловдив и областта, а дори и да е по-далеч, моля да ми препоръчатеLast edited by milenamr; d.m.y г., 13:19.
Аlfa e passione - 155 2.0 SUPER 143bhp '94 / ex 33 1.3 iEL 90bhp '93 & 1.5 iE 105bhp '91
Втора национална среща на 155
Comment
Comment